9 nachtjes slapen

8 oktober 2017 - Amsterdam, Nederland

Lieve wereld, lieve allemaal,

Nog 9 nachtjes slapen en dan vlieg ik naar een nieuw avontuur! 3,5 maand reizen door Zuid-Amerika, een lang gekoesterde wens die nu echt in vervulling gaat.

Komende week staat geheel in het teken van de laatste voorbereidingen. Elke dag worden nieuwe lijstjes geschreven, worden bestaande lijstjes aangevuld en worden (gelukkig) ook langzaam maar zeker geregelde dingen van mijn lijstjes afgestreept. In mijn hoofd passeert de complete inhoud van mijn kledingkast de revue om vervolgens te bedenken welke kledingstukken absoluut mee moeten en welke kledingstukken ik met pijn in mijn hart in Nederland zal moeten achterlaten. Een ding is zeker, mijn nieuwe bergschoenen die, naar ik heb vernomen, waarschijnlijk mijn nieuwe beste vrienden op reis zullen worden, gaan in ieder geval mee.

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen in Zuid-Amerika? Volg mij dan via deze reisblog en meld je aan voor mijn mailinglijst zodat je altijd als eerste op de hoogte bent als ik een nieuwe blog heb geupload!

Heel veel liefs,

Mariska

1. Marian:
    8 oktober 2017
    Wow mop.. wat fantastisch! ! geniet ervan en heel erg veel reis plezier. xxx
  2. Jeroen de Bruijn:
    8 oktober 2017
    Ik volg je op de voet hoor! Nou ja niet letterlijk. Geniet van de mooie mensen en plekken die je tegen gaat komen.
  3. Nancy:
    9 oktober 2017
    ik ga je zeker volgen mop. doe voorzichtig
  4. Quirien:
    9 oktober 2017
    I I follow.. I follow you..
  5. Jose:
    9 oktober 2017
    heel leuk om je te volgen, doe aub voorzichtig en ga genieten van alle indrukken en ontmoetingen! liefs Jose
  6. Monique Steen:
    9 oktober 2017
    Uiteraard word ik een volger!! En zoals vrijdag al gezegd..doe voorzichtig , pas goed op jezelf en genieten..genieten en nog eens genieten!! Dikke kus Mo